Kabaran Saçlara 7 Çözüm

Kabaran Saçlara 7 Çözüm

19

Kabarma, elektriklenme özellikle kıvırcık ve dalgalı saçların önemli bir sorunudur. Ancak çözümsüz değildir. İşte size 7 basit çözüm:

Silikon Saç Serumu

Silikon içeren saç serumları saçın her telini sararak onları düzgün bir hale getirir. Geniş dişli bir tarak kullanarak serumu saçınıza dağıtın. Daha sonra kurumaya bırakın ya da fön makinesi ile şekillendirin.

Sıcak Yağ Bakımı

Haftada bir kere uygulayacağınız sıcak yağ bakımı saçınızın kütikül yapısını güçlendirir ve böylece saçınızın kabarmasını önler. Jojoba yağı içeren ürünleri tercih edebilirsiniz.

Alkolsüz Ürünler Kullanın

Birçok saç spreyi ve köpüğü yüksek oranda alkol içerir. Bu da saçınızın kabarmasına, elektriklenmesine neden olur. Alkolsüz saç ürünleri kullanın.

Saçınızı Sık Sık Yıkamayın

Saçınızı neredeyse her gün yıkıyorsanız, bundan vazgeçin. Çünkü saçta bulunan doğal yağlar kabarmaya karşı kullanabileceğiniz en güçlü silahtır. Eğer saçınızı yağlı hissediyorsanız kuru şampuan kullanabilirsiniz.

Havlu ile Kurulamayın

Saçınızı havlu ile kuruladığınız zaman kütikül yapısına zarar verirsiniz. Onun yerine yüksek emici özelliğe sahip olan microfiber havlu kullanın.

Isıdan Koruyun

Saç şekillendirici aletler de ısı nedeniyle saçınızın kabarmasına ve yıpranmasına neden olabilir. Bundan korunmak için saçınızı ısıya karşı koruyan sprey kullanın.

Saç Maşası Kullanın

Eğer doğal olarak kıvırcık ya da dalgalı bir saçınız varsa bu yöntem size mantıklı gelmeyebilir fakat saç tutamlarını maşa ile bir araya getirmek gözle görünür bir şekilde saçınızın kabarıklığını giderecektir.

Kabaran Saçlara 7 Çözüm 4.18/5 (83.68%) 38 oy

19 YORUMLAR

  1. ya benm saçlarım dalgalııı düzlestirsem kabarıyo kıvırcık ypsm kabarıyoo tost yaptım iki gün öncee iki saat sonra kabarmaya başladı ve ne düz nede tost oldu . çok kötü durumdayım yardım edin kremler dışında doğal yolllarla çözüm yokmudur??

  2. benim saçlarım da kabarıoyor ve saçlarım hem dalgalı hem kıvırcık hemde düz oluyo kendi kendine şekli değişiyor ama sorun saçlarım çok kabarıyor saçlarım da kırık lar var ve daha 13 yaşındayım annem ergenlik çağındasın olur diyor

  3. benim saçlarım saç kremi kullandım halde çok kabarıyo hep toplamak zorunda kalıyorum herkez gibi saçlarımı salmak isdiyorum ama yapamıyorum bütün şampuanları denedim ama faydası olmadı çok kötü durumdayım

  4. benim saclarım cok kıvırcık ve kabarık sac kremide kullanıyorum banyodan sonra taradığımda buklelerde gidio bunun icin ne yapmalıyım

  5. benim saçlarımın altı bukle, üstü kabarık. kullandığım çok fazla ürün var ama kabarması geçmio. saçlarım çok döküldü bi dönem 43 kiloya düşmüştüm, saç çıkaran ürünler hikaye. bana ısırgan yardım etti hakikaten çok etkili, saçı dökülen varsa tavsiye ederim. şimdi saçlarım sağlıklı. bide kabarıklık gitse süper olur…

  6. saclarım cok kıvırcık ve kabarıyo kuaförde düzlestirince ama cok güzel oluyo ben artık her hafta kuaföre gitmekten bıktım gitmeden evde uygulayabileceğim bir cözüm yokmu ?

  7. saçım eskiden dümdüz dü ve hiç kabarmazzdı ben maşa ve bazı saç aletlerini kullandım ve şuan saçım kıvırcık ve çok kabarık her banyodan çıktıktan sonra saçımı düzleştirmek zorunda kalıyorum ama bi çözüm buldum kuaföre gittiğimde saç serumu almamı söyledi arkadaşlar. daha almadım ama alıcam biraz pahallı ama olsun güzel görükmek istiyorsanz ve kabaran saçlardan şikayetçi olursanız saç serumunu tavsiye ediyorum :)

  8. Merhaba arkadaşlar ben 12 yaşındayım saçım eskiden kıvırcıktı şimdi ise dalgalı.Saçım kabarıyor ve buna çok üzülüyorum.Saçım uzun ama kabardığı için belli olmuyor fönleyince uzunluğu belli oluyor.Arkadaşlarım gibi açık bırakmak istiyorum ama olmuyo bana bir yol gösterin ne olur. :(

  9. gençler Saç kremi kullanınca daha çok kabarır saçınz bende bunu geçen sene fark ettim sadece şampuanla yıkaynca fazla kabartmıyor. Hatta ve hatta saçınzın kabarık olması dışında şeklini seviyorsanız saçınızı yatmadan yıkayın biraz suyunu alıp islak veya nemli uyuyun sabaha hem şekilli oluyor hem de kabarmıyor ve kuru taramayn saçı hem kirar hem kabartır

  10. benim saçlarım omzumda katlı çok kabarıyo kestirmeme rağmen kabarmaması için hep düzleştiriyorum benimki doğal dalgalı ne yapmalıyım düzleştirdikten hemen sonra kabarıyo çok kötü oluyo serum sprey falan alamıyorum hemen yağlanıyo bu aralar şampuanımı çok sık değiştirdim ondan mı acaba çok kepek var ne apmalıyım acil yardım edin

  11. benim saçlarım eskiden dümdüz ve çok parlaktı sonra hergün saçımı düzleştrimeye başladım ve saçlarım artık çok kabarıyo ve düz değil.. doğal halini tamamen yitirdi rengi soldu ve çok kırık var ama artık düzleştirici ve maşa yerine her banyodan sonra saçımı örüyorum ve o gece örgülü saçımla yatıyorum hem daha doğal gözüküyor hemde saçlarım yıpranmıyor benim tavsiyem saç şekillendirici bırakıp doğal yöntemler kullanın ve kırıklarınızı sık sık aldırın

    :))